Všeobecné informace
Dnů před nástupem od: | Dnů před nástupem do: | Výše stornopoplatku: |
0 | 3 | 100% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
4 | 7 | 50% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
8 | 14 | 40% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
15 | 30 | 30% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
31 | 60 | 10% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
61 | 999 | 0% – z celkové ceny pronájmu a služeb |
Storno podmínky platí ode dne splatnosti faktury.
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
pro klienty a zákazníky Top Dynamic s.r.o.
a
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 O ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Nařízení“)
Jsem informován/a, že v souvislosti s mojí objednávkou zprostředkování ubytování – pobytu či uzavření smlouvy o krátkodobém pronájmu nemovitosti prostřednictvím Top Dynamic s.r.o. (dále jen „Správce“),
je tento povinen a oprávněn zpracovávat moje osobní údaje a kontaktní údaje, a to konkrétně:
Uvedené osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vedení smluvní a účetní evidence, jakož i za účelem další obchodní spolupráce, marketingové podpory a zasílání obchodních sdělení.
Jsem informován/a, že budou výše uvedené údaje zpracovávány a uchovávány po dobu 6 let ode dne, kdy dojde k realizaci poslední služby ze strany Top Dynamic s.r.o. nebo od dodávky posledního obchodního sdělení.
Beru na vědomí, že Správce předává výše uvedené údaje těmto subjektům:
a to za účelem,
Jsem informován/a o tom, že v případně odmítnutí poskytnutí výše zmíněných osobních a kontaktních údajů nemusí dojí k nenavázání smluvní či jiné spolupráce s Top Dynamic s.r.o
Jsem dále informován/a o tom, že v případně odmítnutí poskytnutí výše zmíněných osobních a kontaktních údajů nebo požadavku na jejich výmaz u Správce může dojít k významnému omezení služeb poskytovaných společností Top Dynamic s.r.o.
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH A KONTAKNÍCH ÚDAJŮ
Souhlasím, aby na základě čl. 6 Nařízení zpracoval Správce tyto moje údaje:
a to za účelem,
Souhlasím, aby mé Osobní údaje byly zpracovávány a uchovávány po celou dobu trvání účelu zpracování.
Souhlasím, aby Správce předal Osobní údaje těmto Zpracovatelům:
Jsem srozuměn/srozuměna se svým právem:
Prohlašuji, že jsem si text tohoto souhlasu pečlivě přečetl/a, obsahu rozumím a souhlasím s ním. To stvrzuji mým vlastnoručním podpisem v předávacím protokolu či smlouvě o krátkodobém pronájmu příslušného objektu nebo jasným projevem vůle elektronickou formou, označením příslušného pole a odesláním objednávky či složením zálohy na pronájem. Tento souhlas platí do odvolání.
Všeobecné podmínky upravují vzájemné smluvní vztahy mezi nájemcem a pronajímatelem (majitelem objektu) Top Dynamic s.r.o. Smluvní vztahy jsou v souladu s příslušnými ustanovenými obecně závazných právních předpisů České republiky (zákon č. 526/1990 Sb. aj.). Podmínky jsou pro všechny zúčastněné strany závazné.
1. Předmět a účel pronájmu
1.1. Předmět pronájmu
Předmětem pronájmu jsou rodinné domy či bytové jednotky na adresách
Mlázovice, Na Rašelině 70 – Štikov 8, Nová Paka – Hořice v Podkrkonoší , Žižkova 281
1.2. Účel pronájmu
Předmět pronájmu bude užíván výlučně ke krátkodobému pobytu.
2. Cena, objednávka a rezervace ubytování
2.1. Objednávka a rezervace ubytování
a) Objednavatelem (dále jen nájemce) rekreačního pobytu musí být osoba starší 18 let, která odpovídá za závazky všech ostatních účastníků pobytu (viz. Níže).
b) Na základě telefonické nebo písemné objednávky nájemce pronajímatel blokuje nájemci předmět pronájmu v předem domluveném termínu.
c) Po odsouhlasení termínu zaplatí nájemce do 5 pracovních dnů na účet pronajimatele zálohu ve výši 50% z ceny pobytu a oznámí počet ubytovaných osob (včetně dětí).
Dále nájemce oznámí svou adresu a telefonní číslo.
d) Po zaplacení zálohy a oznámení počtu ubytovaných osob je rezervace závazná a nájemci vzniká právo na přechodné ubytování v předmětu pronájmu v odsouhlaseném a potvrzeném termínu. Nájemce také zaplacením zálohy stvrzuje, že se seznámil se Všeobecnými podmínkami pronájmu, rozumí jim a v plném rozsahu je respektuje. Neuhrazením zálohy ve stanoveném termínu rezervace pobytu automaticky zaniká.
e) Maximální počet osob v pronajímaném domě / bytě je : ( + ZNAMENÁ PŘISTÝLKA )
MLÁZOVICE – max. 4+1 osob ( + 1x dětská postýlka )
ŠTIKOV – max. 10+2 osob ( + 2x dětská postýlka )
HOŘICE – 1 – 4 osoby dle velikosti nabízeného APARTMÁ / STUDIA
Případné dotazy týkající se kapacity zodpoví pronajímatel.
f) Pronajímatel má právo odmítnout pronajmout objekt při vyšším počtu osob, než je uvedeno na potvrzení objednávky.
2.2. Cena
a) Ceny za pronájem a služby jsou cenami sjednanými dle zákona č. 526/1990 Sb. dohodou mezi nájemcem a majitelem.
b) Plná cena musí být uhrazena nejpozději v den nástupu a převzetí pronajímaného objektu.
c) CENA ZAHRNUJE : pobyt v pronajímaném objektu na smluvenou dobu.
Lůžkoviny, ručníky, osušky a základní hygienické potřeby, spotřebu vody a pevného paliva do krbových kamen , grilu a udírny
V případě Štikova je v ceně zahrnuto užívání vířivky, sauny a letního bazénu.
d) CENA NEZAHRNUJE: ZÁKLADNÍ úklid chalupy, vratnou kauci (viz níže), pojištění (Nájemci se doporučuje sjednat u vybraného pojišťovacího ústavu v ČR “Úrazové pojištění pro cesty a pobyt v tuzemsku”).
Dům MLÁZOVICE –
– spotřebu plynu v topném období ( říjen – duben ) řeší se odečtem při předávání objektu ( Cena za 1m3 plynu ….13,- Czk )
– letní venkovní vířivku – cena při využití služby je 990,- Czk / pobyt
Dům ŠTIKOV –
– spotřebu elektrické energie – řeší se odečtem při předávání objektu – celoročně
( Cena za 1 kWh…………3,90,- Czk denní proud T1 a 3,50 noční proud T2 )
Apartmá Hořice –
KAUCE se skládá na místě v hotovosti( z důvodu jejího navrácení při odjezdu)
Kauce je hostům vrácena po bezchybném vrácení objektu pronajímateli po ukončení pobytu.
Štikov 5.000,-
Mlázovice 2.000,-
Ostatní platby a případné doplatky se inkasují na místě hotově nebo platební kartou.
3. Odstoupení od smlouvy, storno poplatky
3.1. Storno podmínky vstupují v platnost dnem zaplacení rezervační platby nájemcem za pobyt. Zrušení objednávky pronájmu lze provést ze strany objednavatele i pronajímatele pouze písemně. Za den zrušení objednávky pobytu se považuje den, kdy bude oznámení o tomto doručeno pronajímateli, resp. objednavateli.
3.2. Při odstoupení od Smlouvy ze strany objednatele je tento povinen uhradit storno poplatky ve výši –
999 – 61 DNÍ PŘED NÁSTUPEM …………..0%
60 – 31 DNÍ PŘED NÁSTUPEM………….10%
30 – 15 DNÍ PŘED NÁSTUPEM…………. 30%
14 – 8 DNÍ PŘED NÁSTUPEM…………..40%
7 – 4 DNÍ PŘED NÁSTUPEM…………50%
3 – 0 DNÍ PŘED NÁSTUPEM………………100%
– z celkové smluvní ceny ubytování
3.3. Storno je odečteno od zaplacené zálohy nebo z celkové ceny, vyúčtování a případné vrácení proběhne nejpozději do 10 dnů.
3.4. Při přerušení pronájmu (pobytu) ze strany klienta se cena ani jakákoliv její část nevrací.
3.5. Při zrušení pronájmu ze strany majitele ( porucha objektu, vážná závada ) bude do 5 pracovních dnů nájemci vrácena částka za zrušené dny pobytu a bude mu nabídnuta 20% sleva na eventuální příští pobyt.
3.6. Ubytovatel může před uplynutím dohodnuté doby odstoupit od smlouvy, když host v rekreačním zařízení i přes upozornění hrubě porušuje dobré mravy nebo jinak porušuje stanovení provozního řádu (bez náhrady).
4. Zahájení a ukončení ubytování
4.1. Objednavatel je povinen dodržet nástupní datum a čas od 14:00 do max. 20:00 hodin (pokud není dohodnuto jinak) a ukončit pobyt v uvedený den ukončení pronájmu nejpozději však do 10:00 hodin (pokud není dohodnuto jinak).
4.2. Hosté jsou povinni před odjezdem provést ZÁKLADNÍ závěrečný úklid. Pokud tak klient neučiní, bude mu z kauce odečtena částka ve výši 1000,- Czk. Za tuto částku si lze u majitele rovněž závěrečný úklid přiobjednat. ( základním úklidem se myslí… umyté osušené a uklizené nádobí, vyklizení lednic, odnešený , roztříděný odpad … …)
4.3. Při převzetí objektu předá majitel nájemci objekt v uklizeném stavu, s vybavením dle popisu v nabídkách. Inventář může být majitelem zajištován fotodokumentací.
4.4. Majitel při převzetí objektu vybere od nájemce taxu, tzv. “vzdušné” dle místní vyhlášky pro Obecní úřad za osobu/den ve výši cca 15,- Kč (platí pouze osoby 18-69 let). Platí pouze v některých objektech.
4.5.Při ukončení nájmu majitel s nájemcem znovu zkontroluje stav objektu a zařízení dle inventáře. Neshledá-li žádných závad, převezme klíče a vrátí nájemci kauci v plné výši. Pokud majitel zjistí po závěrečné kontrole závady způsobené nájemcem, je oprávněn z kauce odečíst částku odpovídající této závadě. V případě, že taková závada (y) přesáhne výši složené kauce, je majitel objektu oprávněn vymáhat na nájemci další doplatek. V závažnějších případech může být přivolána i PČR.
5. Povinnosti nájemce SHRNUTO
a) Řídit se Všeobecnými podmínkami majitele.
b) Obeznámit se s obsluhou objektu – probíhá při převzetí nemovitosti.
c) Vyvarovat se jednání, která by vedla k poškození objektu či jeho zařízení.
d) Dodržovat zásady bezpečnosti (nezasahovat do elektroinstalace, bezpečná manipulace s otevřeným ohněm atd.).
e) Nájemce plně zodpovídá za škody, které vznikly jeho přičiněním nebo zaviněním včetně všech účastníků pobytu (pronájmu).
f) Zjistí-li nájemce průběhu pronájmu jakoukoliv závadu, bez ohledu na to, zda ji způsobil sám či nikoliv, okamžitě vyrozumí majitele.
g) Účastníci pobytu (pronájmu) jsou plně zodpovědní za vlastní zdraví, bezpečnost a své osobní věci včetně finančních prostředků, automobilu apod. po celou dobu trvání pobytu. Majitel neodpovídá za škody na zdraví či majetku nájemce.
h) Nájemce se zavazuje dodržet maximální počet ubytovaných osob v objektu po dobu celého pobytu, udržovat objekt a jeho okolí v čistotě a uvnitř objektu používat domácí obuv.
i) Uvnitř všech objektů je zakázáno kouřit.
6. Povinnosti pronajímatele SHRNUTO
a) Garantovat výše uvedené vybavení objektu a služby.
b) Umožnit nájemci využití celého objektu po sjednanou dobu.
c) Pronajímatel je povinen obeznámit nájemce s provozem a obsluhou objektu a jeho příslušenstvím.
d) Předat nájemci při nástupu objekt v provozuschopném stavu, uklizený, nikým neobývaný.
e) Poskytnout nádobí k vaření a servírování pro stanovený počet osob.
f) Řešit oprávněné stížnosti a připomínky nájemce týkající se objektu.
g) Být po dobu ubytování nájemce v objektu dostupný na mobilním telefonu.
h) Pokud vznikne ze strany majitele objektu situace, která má za následek zhoršení podmínek ubytování nájemce, má majitel za povinnost neprodleně provést všechna opatření, aby tuto situaci odstranil, eventuálně poskytl přiměřenou slevu z pobytu.
7. Odpovědnost
Pronajímatel nenese žádnou odpovědnost za případné škody, ztráty, zranění, odcizení či jiné újmy osob užívajících předmět pronájmu. Pobyt a pohyb osob po celé nemovitosti a ve všech jejich prostorách, také na pozemcích s ní souvisejících je výhradně na vlastní nebezpečí všech osob a na jejich plnou odpovědnost, s výjimkou případů, prokazatelně zaviněných pronajímatelem. Dům se předává i přebírá v řádném stavu nepoškozený.
8. Pojištění
Objednaný pobyt využívají hosté na vlastní nebezpečí. Za úrazy, poškození, zničení majetku (odpovědnost za škody způsobené na zdraví a majetku 3. osoby), za odcizení zavazadel nebo majetku hostů po dobu rekreačního pobytu, stejně jakoza škody způsobené přírodními živly či katastrofami a za škod s těmito událostmi spojené neodpovídáme. Pro tyto případy doporučujeme před odjezdem uzavřít vhodné cestovní pojištění nebo připojištění odpovědnosti za škody.
9. Závady
V případě, že se vyskytnou závady je třeba ihned o tomto uvědomit pronajímatele, jehož povinností je tyto závady, dle jejich povahy a charakteru, odstranit. Způsobí-li hosté pronajimateli škodu, jsou povinni ji pronajimateli ohlásit a dohodnout s ním její úhradu.
10. Přechodná a závěrečná ustanovení
10.1. Platnost těchto podmínek může být mezi nájemcem a majitelem individuálně upravena výlučně písemnou formou.
10.2. Uhrazením zálohy či celé ceny pronájmu bere objednavatel tyto podmínky na vědomí a souhlasí s nimi.
10.3. Nájemce potvrzuje svůj souhlas s manipulací s jeho osobními daty dle zákona č. 110/2000 Sb. pro účely evidence ubytovaných (v případě rekreačních pobytů ), dále pro účely účetnictví ve smyslu daňových zákonů ČR. Pronajímatel se zároveň zavazuje, že neposkytne osobní údaje nájemce žádné třetí straně.
Vážení hosté,
jsme velice rádi, že jste si ke své rekreaci vybrali NĚKTEROU Z NAŠICH NEMOVITOSTÍ. Věnujte prosím chvíli k přečtení „Ubytovacího řádu“, ve kterém najdete vše potřebné k bezproblémovému pobytu a používání zařízení a vybavení domu.
Ubytovací řád:
(ve smyslu ustanovení § 754 Občanského zákoníku)
Chtěli bychom Vás požádat, abyste se k celému objektu a všemu, co k němu náleží, chovali tak, aby i po Vašem odjezdu mohli další hosté užívat veškeré zařízení v plném rozsahu. Majitel si vyhrazuje v případě nemovitosti na adrese Štikov 8, osobní přítomnost každý den v čase 10 – 11 hodin z důvodu provedení údržby bazénu a vířivky . Bude se tedy pohybovat v některých částech nemovitosti .
Z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti bez dozoru dospělé osoby v prostorách celého objektu. Rodiče odpovídají za bezpečnost svých dětí i ve venkovní části.
Za případné úrazy neručíme!
Uhrazením ceny pobytu objednatel(é) prohlašují, že byli s tímto provozním a ubytovacím řádem seznámeni a budou ho plně respektovat.
Všem hostům přejeme hezký a ničím nerušený pobyt, krásnou dovolenou a spoustu pěkných zážitků.
copyrights © 2020 SG Ubytování.